JAK EFEKTIVNĚ PRACOVAT S KONFLIKTNÍMI ZAMĚSTNANCI

PŘÍNOS:

Zdokonalíte komunikační techniky pro efektivní jednání s problémovými a konfliktními zaměstanci.

Protrénujete své osobnostní dovednosti „trpělivost, klid, ohleduplnost, empatii, profesionální odstup a nadhled, zachování si vlastní důstojnoti a autority manažera“.

Osvojíte si konkrétní reakce při jednání, rozpoznáte typologii osobnosti problémového pracovníka se sklonem k potížím, naučíte se rozeznat i základy psychopatologie v jednání s konfliktními typy.

 

PROGRAM:

Typy destruktivního chování • psychologie vzniku konfliktu, diagnóza vlastního stylu jednání a reagování v emočně nepříjemnýcha vypjatých situacích • psychopatologie osobnosti problémového pracovníka • techniky komunikace s jednotlivými typy• jak pracovat s negativní dotazováním a ignorováním • odolat negativním postojům, agresi, manipulaci a výmluvám • kompromisní řešení ve vypjatých situací • pozitvní motivace v problémové situaci

 

Seminář je veden zkušenou lektorkou s dlohodobou praxí v oblasti psychologie a managementu. Kurz je veden převážně praktickou a interaktivní formou za pomoci nácviků, testů, modelových situací, zpětných vazeb. Každý účastník dostane doporučení, které dovednosti dále rozvíjet a kultivovat tak, aby prohloubil svůj osobní potenciál a dokázal efektivně komunikovat s konfliktními typy.