NABÍDKA
VZDĚLÁVACÍHO/MANAŽERSKÉHO PROJEKTU

ORGANIZACE, METODY, FORMA A POSTUP VZDĚLÁVÁNÍ/VÝUKY

Cílová skupina, počet proškolených zaměstnanců, počet osob ve skupině:

Manažerská akademie

Akademie pro obchod a marketing

  • střední management

  • plán 30 proškolených osob

  • max. 10 osob/skupina/téma

  • zaměstnanci s přímou komunikací se zákazníkem

  • plán 35 proškolených osob

  • optimálně 8 osob, max. 12 osob / skupina/téma

Časová frekvence tréninku a časový rozsah 1 dne tréninku:

  • 2 tréninkové dny /měsíc

  • 7 hodin/tréninkový den

 

POUŽITÉ LEKTORSKÉ VYUČOVACÍ METODY – 
vyjmenované metody jsou přiřazovány podle obsahu daného tématu

  • Diskuse - kladení otázek – odpovědi

  • Zjištění očekávání a potřeb, plány osobního rozvoje

  • Nezbytný stručný teoretický výklad před nastoupením tréninkové části, interaktivní spolupráce lektora s posluchači

  • Workshop

  • Diskusní metody, praktická cvičení a testy, zpětná vazba lektorem a doporučení

  • Prezentace

  • Práce v týmech, skupinová práce

  • Práce ve dvojicích

  • Samostatná práce účastníka s následnou prezentací

  • Hraní rolí, tréninkové případové studie, modelové situace pro přímé využití v praxi

  • Záznam na kameru, videotrénink s následným rozborem

  • Řešení případových studií

  • Testy orientované na sebepoznání

  • Řešení konkrétních úkolů

  • Kreativní techniky (brainstorming)

  • Manažerské hry, didaktické hry, koučink

  • Plány osobního rozvoje, individuální poradenství, grafologie a analýza osobnosti

  • Praktický den s lektorem

  • Využití didaktický zásad ve vzdělávání a didaktických pomůcek

  • Interaktivní vzdělávací techniky

  • Zapojení moderní vzdělávací technologie ve vzdělávání

FORMA A POSTUP VZDĚLÁVÁNÍ VÝUKY

a) Firemní vzdělávací tréninkový den

Rozdělení frekventantů z hlediska:

  • cílových skupin a podskupin

  • aktuální potřeby klienta

  • pracovního a profesního zařazení jednotlivců, pravomocí a kompetencí

  • témat určených pro stanovenou skupinu

  • tréninkových dní s konkrétním navazujícím vzdělávacím cílem

  • vztahu ke skupině na základě úrovně a hloubky dosavadních znalostí

b) Týmová spolupráce, brainstorming, outdoor training, koučink

 

c) Výukové didaktické vzdělávací prostředky

  • PC, flipchart, interaktivní tabule, testy, PowerPoint prezentace, dataprojektor

  • výukový podkladový manuál připravený speciálně pro dané tréninkové téma

  • testy, praktická cvičení, modelové situace k řešení přímo na místě

  • záznamy na videokameru (ve vztahu k přednášenému tématu)

  • další moderní vzdělávací technologie ve vztahu k danému tematickému tréninku

ZPŮSOB OVĚŘOVÁNÍ KVALITY VÝUKY A ZÍSKÁVÁNÍ ZPĚTNÉ VAZBY

 

  • Závěrečná zpětná vazba lektora po každém absolvovaném tréninku, vyhodnocení splnění a naplnění stanoveného vzdělávacího cíle, další doporučení

  • vyplněné hodnotící dotazníky od posluchačů z každého jednotlivého tréninku

  • v závěru tréninkového dne komplexní vyhodnocení dne a vyhodnocení splnění cíle

  • sumární zpracování hodnotících dotazníků každého tréninkového dne

  • Evaluační dotazníky se záměrem zjištění celkového dojmu frekventantů z tréninkového dne s ohodnocením lektorského zajištění pokud jde o odbornost, srozumitelnost i osobní přístup k posluchačům

NABÍDKA EFEKTIVNÍHO ROZVOJOVÉHO PROGRAMU

  • Vypracování osobních rozvojových plánů jednotlivců

  • Vypracování návrhu dalších tréninků ve vazbě na konkrétní cílovou skupinu

  • Individuální koučink – na základě vyžádání klientem

  • seznam doporučené odborné literatury pro další samostudium ve vztahu na profesní zařazení jedince v rámci každé ze stanovených základních skupin, tj. Manažerské akademie a Akademie pro obchod a marketing