ORGANIZACE, METODY, FORMA A POSTUP VZDĚLÁVÁNÍ/VÝUKY
Cílová skupina, počet proškolených zaměstnanců, počet osob ve skupině:
Manažerská akademie |
Akademie pro obchod a marketing |
|
|
Časová frekvence tréninku a časový rozsah 1 dne tréninku:
-
2 tréninkové dny /měsíc
-
7 hodin/tréninkový den
POUŽITÉ LEKTORSKÉ VYUČOVACÍ METODY –
vyjmenované metody jsou přiřazovány podle obsahu daného tématu
-
Diskuse - kladení otázek – odpovědi
-
Zjištění očekávání a potřeb, plány osobního rozvoje
-
Nezbytný stručný teoretický výklad před nastoupením tréninkové části, interaktivní spolupráce lektora s posluchači
-
Workshop
-
Diskusní metody, praktická cvičení a testy, zpětná vazba lektorem a doporučení
-
Prezentace
-
Práce v týmech, skupinová práce
-
Práce ve dvojicích
-
Samostatná práce účastníka s následnou prezentací
-
Hraní rolí, tréninkové případové studie, modelové situace pro přímé využití v praxi
-
Záznam na kameru, videotrénink s následným rozborem
-
Řešení případových studií
-
Testy orientované na sebepoznání
-
Řešení konkrétních úkolů
-
Kreativní techniky (brainstorming)
-
Manažerské hry, didaktické hry, koučink
-
Plány osobního rozvoje, individuální poradenství, grafologie a analýza osobnosti
-
Praktický den s lektorem
-
Využití didaktický zásad ve vzdělávání a didaktických pomůcek
-
Interaktivní vzdělávací techniky
-
Zapojení moderní vzdělávací technologie ve vzdělávání
FORMA A POSTUP VZDĚLÁVÁNÍ VÝUKY
a) Firemní vzdělávací tréninkový den
Rozdělení frekventantů z hlediska:
-
cílových skupin a podskupin
-
aktuální potřeby klienta
-
pracovního a profesního zařazení jednotlivců, pravomocí a kompetencí
-
témat určených pro stanovenou skupinu
-
tréninkových dní s konkrétním navazujícím vzdělávacím cílem
-
vztahu ke skupině na základě úrovně a hloubky dosavadních znalostí
b) Týmová spolupráce, brainstorming, outdoor training, koučink
c) Výukové didaktické vzdělávací prostředky
-
PC, flipchart, interaktivní tabule, testy, PowerPoint prezentace, dataprojektor
-
výukový podkladový manuál připravený speciálně pro dané tréninkové téma
-
testy, praktická cvičení, modelové situace k řešení přímo na místě
-
záznamy na videokameru (ve vztahu k přednášenému tématu)
-
další moderní vzdělávací technologie ve vztahu k danému tematickému tréninku
ZPŮSOB OVĚŘOVÁNÍ KVALITY VÝUKY A ZÍSKÁVÁNÍ ZPĚTNÉ VAZBY
-
Závěrečná zpětná vazba lektora po každém absolvovaném tréninku, vyhodnocení splnění a naplnění stanoveného vzdělávacího cíle, další doporučení
-
vyplněné hodnotící dotazníky od posluchačů z každého jednotlivého tréninku
-
v závěru tréninkového dne komplexní vyhodnocení dne a vyhodnocení splnění cíle
-
sumární zpracování hodnotících dotazníků každého tréninkového dne
-
Evaluační dotazníky se záměrem zjištění celkového dojmu frekventantů z tréninkového dne s ohodnocením lektorského zajištění pokud jde o odbornost, srozumitelnost i osobní přístup k posluchačům
NABÍDKA EFEKTIVNÍHO ROZVOJOVÉHO PROGRAMU
-
Vypracování osobních rozvojových plánů jednotlivců
-
Vypracování návrhu dalších tréninků ve vazbě na konkrétní cílovou skupinu
-
Individuální koučink – na základě vyžádání klientem
-
seznam doporučené odborné literatury pro další samostudium ve vztahu na profesní zařazení jedince v rámci každé ze stanovených základních skupin, tj. Manažerské akademie a Akademie pro obchod a marketing