PRODEJNÍ DOVEDNOSTI
NÁVRH OSNOVY

Komu je program určen: Obchodníci prodejny, recepce, Plzeňský Prazdroj

Co získáte:

1.modul: Porozumíte komunikaci v obchodě a jak navázat kontakt s klientem, objevíte sílu řeči těla, jak funguje první dojem a jaké signály nemáme podceňovat, a kterých znaků a postojů se vyvarovat. Ujistíte se, jaká je důležitá atmosféra při obchodním jednání, a vaše IMAGE a Visáž. Uvědomíte si, jaký je klient typ osobnosti, na co si u něj dát pozor a jaké jsou motivační faktory v obchodním jednání. Naučíte se, jak správně a efektivně používat argumenty a jak zacházet se slovíčkem NE.

2.modul: Ověříte si postup a systém prodejního rozhovoru, uvědomíte si sílu kladení otázek a námitky budete brát jako výzvu. Ujistíte se, že nepříjemné situace jsou řešitelné a budete si umět vybrat ten nejlepší způsob k řešení konfliktů, který bude pro vás optimální.

Metody výuky a způsob poskytnutí zpětné vazby:

  • Výuka bude probíhat formou interaktivního tréninku, účastníci budou aktivně zapojováni do výukového procesu a jeho jednotlivých témat.

  • Krátký výklad, praktická cvičení, nácvik modelových situacíc