KONCEPT VZDĚLÁVÁNÍ

Forma vzdělávání: Vedení vzdělávacích seminářů a profesní poradenství

  1. Seminář Efektivní komunikace, účinná argumentace, řešení konfliktních situací

  2. Analýza vzdělávacích potřeb

  3. Individuální práce s klienty

  4. Osobní koučing v oblasti osobního a profesního rozvoje

  5. Vytvoření koncepce vzdělávacích potřeb

  6. Tvorba individuálního Profesiogramu

  7. Spolupráce s vedením společnosti a nastavení plánu dalšího vzdělávání zaměstnanců

  8. Závěrečná doporučení a zpětná vazba pro jednotlivce, pro vedení společnosti

  9. Analýza osobnosti, grafologický rozbor, poradenství

OBSAH VZDĚLÁVÁNÍ:

Průběh: seminář probíhal na základě plánu pro rok 2018.

Školící témata semináře: Řešení konfliktních situací – komunikační zlozvyky, chyby při naslouchání, chyby při sdělování, pravidla pro úspěšnou argumentaci, typy problémových osobností a jak s nimi jednat.

Asertivní jednání – typy asertivních technik, manipulace, Konkrétní konfliktní situace se zákazníky – praktická část na základě konkrétních příkladů, argumentace, řešení konfliktů v praxi, práce s pracovním sešitem, praktická cvičení, doporučení, nácvik konfliktních situací.

Individuální konzultace, silné a slabé stránky, doporučení pro osobní rozvoj, pracovní zařazení, Profesiogram, profesní poradenství.

Doporučení pro vedení společnosti.

Řízení lidských zdrojů, lidský potenciál, realizace vzdělávacích potřeba.

Manažerské dovednosti a vedení lidí.

Individuální grafologický rozbor a analýza osobnosti při osobních konzultacích.

PRAKTICKÁ CVIČENÍ A DALŠÍ AKTIVNÍ METODY VÝUKY:

  • Forma semináře, úvodní představení a očekávání účastníků od tématu

  • Vzájemná komunikace ve skupině, skupinový brainstorming, sdělování si zkušeností

  • Forma přednášky, vysvětlení a upřesnění informací, faktů, technik a principů

  • Zpětná vazba – kontrola pochopení a přijetí tématu, doplnění informací

  • Příkladové studie – v obtížnějším tématu uvedení konkrétních příkladů do praxe

  • Vzájemná interakce mezi účastníky a lektorem – forma kladení otevřených otázek

  • Praktické příklady z praxe na základě podmětů účastníků a návrh jejich řešení

  • Praktické návody řešení konkrétních konfliktních situací

  • Konkrétní řešení konfliktních situací se zákazníky na základě pracovního sešitu

  • Praktické a aktivní techniky zvládání konfliktů, nácvik, trénink, doporučení

  • Individuální koučing

  • Grafologický rozbor

  • Profesní poradenství, pro vedoucí pracovníky a manažery, vedení společnosti

  • Analýza vzdělávacích potřeb

  • Závěrečné doporučení pro řízení lidských zdrojů a vedení manažerských funkcí

 

DALŠÍ DOPORUČENÉ VZDĚLÁVÁNÍ UVEDENÉ SKUPINY ÚČASTNÍKŮ:

Doporučuji vytvoření jednotlivých vzdělávacích modulu, které budou rozlišené na jednotlivé stupně, v časovém odstupu 2-3 měsíců:

  • Typologie osobnosti v komunikaci a zaměřená na zákazníka

  • Osobní rozvoj v rámci přípravy tréninků krizových situací + individuální konzultace

  • Krizová komunikace, asertivní techniky II.

  • Prevence syndromu vyhoření, práce se stresem

  • Emoční inteligence v praxi, zvládání a ovládání emocí

  • Psychohygiena, prevence stresu a vyhoření

  • Vedení lidí

  • Time management

  • Delegování a motivace pracovníků