Forma vzdělávání: Vedení vzdělávacích seminářů a profesní poradenství
-
Seminář Efektivní komunikace, účinná argumentace, řešení konfliktních situací
-
Analýza vzdělávacích potřeb
-
Individuální práce s klienty
-
Osobní koučing v oblasti osobního a profesního rozvoje
-
Vytvoření koncepce vzdělávacích potřeb
-
Tvorba individuálního Profesiogramu
-
Spolupráce s vedením společnosti a nastavení plánu dalšího vzdělávání zaměstnanců
-
Závěrečná doporučení a zpětná vazba pro jednotlivce, pro vedení společnosti
-
Analýza osobnosti, grafologický rozbor, poradenství
OBSAH VZDĚLÁVÁNÍ:
Průběh: seminář probíhal na základě plánu pro rok 2018.
Školící témata semináře: Řešení konfliktních situací – komunikační zlozvyky, chyby při naslouchání, chyby při sdělování, pravidla pro úspěšnou argumentaci, typy problémových osobností a jak s nimi jednat.
Asertivní jednání – typy asertivních technik, manipulace, Konkrétní konfliktní situace se zákazníky – praktická část na základě konkrétních příkladů, argumentace, řešení konfliktů v praxi, práce s pracovním sešitem, praktická cvičení, doporučení, nácvik konfliktních situací.
Individuální konzultace, silné a slabé stránky, doporučení pro osobní rozvoj, pracovní zařazení, Profesiogram, profesní poradenství.
Doporučení pro vedení společnosti.
Řízení lidských zdrojů, lidský potenciál, realizace vzdělávacích potřeba.
Manažerské dovednosti a vedení lidí.
Individuální grafologický rozbor a analýza osobnosti při osobních konzultacích.
PRAKTICKÁ CVIČENÍ A DALŠÍ AKTIVNÍ METODY VÝUKY:
-
Forma semináře, úvodní představení a očekávání účastníků od tématu
-
Vzájemná komunikace ve skupině, skupinový brainstorming, sdělování si zkušeností
-
Forma přednášky, vysvětlení a upřesnění informací, faktů, technik a principů
-
Zpětná vazba – kontrola pochopení a přijetí tématu, doplnění informací
-
Příkladové studie – v obtížnějším tématu uvedení konkrétních příkladů do praxe
-
Vzájemná interakce mezi účastníky a lektorem – forma kladení otevřených otázek
-
Praktické příklady z praxe na základě podmětů účastníků a návrh jejich řešení
-
Praktické návody řešení konkrétních konfliktních situací
-
Konkrétní řešení konfliktních situací se zákazníky na základě pracovního sešitu
-
Praktické a aktivní techniky zvládání konfliktů, nácvik, trénink, doporučení
-
Individuální koučing
-
Grafologický rozbor
-
Profesní poradenství, pro vedoucí pracovníky a manažery, vedení společnosti
-
Analýza vzdělávacích potřeb
-
Závěrečné doporučení pro řízení lidských zdrojů a vedení manažerských funkcí
DALŠÍ DOPORUČENÉ VZDĚLÁVÁNÍ UVEDENÉ SKUPINY ÚČASTNÍKŮ:
Doporučuji vytvoření jednotlivých vzdělávacích modulu, které budou rozlišené na jednotlivé stupně, v časovém odstupu 2-3 měsíců:
-
Typologie osobnosti v komunikaci a zaměřená na zákazníka
-
Osobní rozvoj v rámci přípravy tréninků krizových situací + individuální konzultace
-
Krizová komunikace, asertivní techniky II.
-
Prevence syndromu vyhoření, práce se stresem
-
Emoční inteligence v praxi, zvládání a ovládání emocí
-
Psychohygiena, prevence stresu a vyhoření
-
Vedení lidí
-
Time management
-
Delegování a motivace pracovníků