KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI
NÁVRH OSNOVY

KOMU JE PROGRAM URČEN:

Obchodníci, manažeři, vedoucí pracovníci, administrativa

 

CO ZÍSKÁTE:

Naučíte se efektivně komunikovat v jednotlivých situacích.

Vycházet s lidmi, umět říct přímo a jasně svůj postoj a názor.

Naučit se přijmout kritiku.

Asertivně vyjednávat, vést úspěšně jednání.

 

FORMA PRŮBĚHU KURZŮ:

  • Interaktivní výklad pojmů, diskuze principů a zkušeností.
  • Cvičení, hry, individuální a skupinové práce.

  • Trénink modelových situací (využití videokamery), vyhodnocení proběhlých akcí, minikoučování

  • Přemostění do následné praxe: V závěru programu vytvoření „akčního plánu“ – shrnutí inspirací, přínosů pro jednotlivé účastníky. Konkretizace: Co užitečného použiji, které nové prvky zavedu do svého každodenního chování.

  • Při navazování a opakování cyklu lektor dbá na střídání preferencí jednotlivých stylů učení:

  • Cvičení, akce – dialog, porozumění - příklad z praxe, ukázka – krátká prezentace principu

  • - samostatná práce atd. Toto střídání je nezbytné pro udržení pozornosti, motivace a

  • zapojení účastníků po celou dobu trvání programu.